Dizel araba 3000 devirden sonra gaz yemiyor

Dizel araba neden gaz keser?

Benzin enjektörleri, LPG enjektörleri ve dizel mazot enjektörlerinde tıkanmalar ve arızalar oluşması, araca gerekli olan yakıtın, yanma odalarına yeterince ulaştırılamaması ve buna bağlı olarak arabanın boğulması ve gaz yememesine sebep olacaktır.

Araç 3000 deviri neden geçmez?

Uzun mesafelere gidilmesi nedeniyle değişik yerlerden mazot alınması ve kirli yakıt nedeniyle sorunlar yaşanması, Şeklinde özetlenebilir. Dizel araç 3000 deviri geçmiyorsa “Motor Arıza Lambası” yanıp yanmadığı kontrol edilmelidir. … Bu mesajın sebebi genellikle araca kirli yakıt konulmasıdır.

Araba giderken neden gaz keser?

Aracın LPG'de iken gaz kesmesinin en önemli nedenlerinden biri de aracın beynindeki elektronik bobinin içinde bulunan deliğin tıkanması durumudur. … LPG'de gaz kesikliğinin nedenlerinden biri ise şamandırada tıkanıklık olmasıdır. Şamandıranın içinde bulunan delikte tıkanma olması halinde araç gaz keser.

Karbüratörlü araba neden gaz yemez?

Karbüratörlü ve eski model enjeksiyonlu sistemlerde lpg beyni üzerindeki hava ayarı ve hava filtresine giren hava miktarı orantılı şekilde ayarlanmazsa gaza basınca veya ani kalkışlarda yığılma ve patlama sesi meydana gelir. Motorun sentesi yerinde olmazsa araçta yığılma gaz yememe ve yakıt proplemleri ortaya çıkar.

Dizel araçta tekleme neden olur?

Subaplarda yaşanan kırılma yada subap yaylarının deforme olması da teklemeye sebebiyet veren etkenlerdendir. Bunun dışında, aracınızın bujilerinde yağlama var ise yada aracınızda ki bujiler den herhangi biri, düzgün çalışmıyor ise araçta tekleme görülür.

Dizel araç çekişten neden düşer?

Motor bakımının zamanında yapılmaması ya da aksatılması dizel araçlarda çekişin düşmesinin en önemli nedenlerinden biridir. … Aracınızın motorunda dolaşan hava akımında kesintiler ve akımda bozulmalar olduğunda yine dizel aracınızın çekişinin düşmesine neden olabilmektedir.

Devir saati hareketi nereden alır?

Arabada Devir Saati Nereye Bağlanır? Arabada devir saati, motorun krank mili ile bağlantılı bir şekilde aracın göğüs gösterge kısmına sürücünün görebileceği bir noktaya takılmaktadır. Krank milindeki bağlantı sayesinde eş zamanlı olarak milin dakika/devir sayısına bağlı olarak aracın çalışmasını gösterecektir.